fredag 21 oktober 2011

Världsrekord i powerpoints?

För att ytterligare förtydliga att det tidigare inlägget från igår om att vi solar, badar och äter glass hela dagarna var ett skämt kommer här en uppdatering från dagens föreläsning i international marketing. Föreläsningen även kallad "vad du bör kunna inför tentan del 1" innehöll 184 power points slides på en 1 h och 45 min utan rast.184 st! Ärligt talat.. Det måste vara någon form av rekord i power point slides (alternativet ett hemligt forskningsprojekt för att hitta en lösningen på hur man kan bota sömnlöshet)  Efter att nu ha suttit i några timmat och försökt smälta denna informationsfyllda ångvält är det fortfarande bara en sak jag på rak arm kan komma ihåg från föreläsningen: att det finns 2,2 miljoner människor på denna planet som är över hundra år gamla. Fascinerande men hur jag ska tillämpa denna kunskap eller hur det kommer hjälpa mig på tentan är ännu oklart...
Men all kunskap är bra kunskap och nu ska jag dyka ner i mina artiklar igen och skaffa mig lite mer

Hörs snart igen!
/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar