torsdag 27 oktober 2011

Halva vägen avklarad

Nu, eller ja igår, har jag varit här i 8 veckor. Detta betyder att jag har 8 veckor kvar i Kanada innan jag återvänder till Sverige. Det har gått väldigt fort tycker jag men en snabb recap gör att jag kan konstatera att jag har hunnit med en hel del saker i alla fall.
8 veckor kvar till hemresa betyder 7 veckor kvar tills terminen ä slut vilket betyder 6 veckor kvar för att lämna in 2 stycken uppsatser som knappt är påbörjade. Stressigt? Ja det börjar kännas nu. Bara att snäppa upp ett steg och sätta igång nu alltså, det är i november det blir jobbigt. Minimal social tid och roliga saker får prioriteras undan antar jag.

Denna helg är det dessutom Halloween. Det är lite större här än i Sverige. Om jag har förstått det rätt så firas halloween både fredag och lördag så man ska helst ha två olika kostymer. Vi får väl se hur det blir med den saken men jag har i alla fall skaffat lite saker som ska föreställe en kostym, bild kommer i efterhand.

Nu är det bara att dyka ner i böckerna igen!

//Sebastian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar