torsdag 3 november 2011

Movember

Nu har november kommit. Månaden som kommer innebära en hel del pluggtimmar pga uppsatser och tentaplugg m.m. Helgerna kommer att spenderas på något bibliotek istället för i rummet/lounger och jag kommer inte kolla på lika många matcher i Amerikansk Fotboll. Mitt andra ämne för uppsats ska förresten handla om lögner inom förhandling, ska bli intressant.

November = Movember. Ska alltså under denna månad spara ut någon from av mustasch. Det finns ett kort taget när jag är clean shaved i ansiktet men jag har inte fått tag på detta kort än men det kommer upp så fort som möjligt. Kommer även att posta utvecklingen. Movember är till för att väcka uppmärksamhet och samla in pengar till forsking för (mot?) prostatacancer. Ca 25.000 kanadensare drabbas årligen. Här kan ni se hur min egna sida ser ut... som givetvis inte är speciellt uppdaterad just nu.

Happy Movemeber!

//Sebastian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar