söndag 6 november 2011

Jag behöver inte ledas in i frestelser- Jag kan gå själv

Jag vet att jag skrev i förra inlägget att fokus och energi nu helt och hållet skulle läggas på tentaplugg. Men när solen sken för fullt igår när vi vaknade kändes biblioteket så avlägset. Så istället spenderades dagen och kvällen på Brighton Beach. Till mitt försvar får jag väl säga att Brighton Beach är en av platserna man måste ha besökt i Melbourne, lite av ett kännetecknen för staden, och i och med att jag lämnar Melbourne dagen efter min sista tenta så var jag nästan tvungen att besöka denna speciella strand igår. Efter att ha varit i Tasmanien kan jag tyvärr inte beskriva denna strand som vacker men med sina karaktäristiska strandhus är den ändå helt klart värd ett besök.






Men oroa er inte. Idag är vädret grått och regnet hänger i luften. Perfekt pluggväder =) och YR lovar mer eller mindre samma väder resten av veckan. Så jag har en känsla av att mitt tentaplugg kommer gå fin fint.
Ta hand om er!
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar