söndag 24 mars 2013

Lon for modan - semester!

Den har veckan jag tyvarr varken supermycket spannande att beratta eller de tre sista bokstaverna i alfabetet. Borjan av denna vecka har i princip enbart bestatt av att ata, sova och plugga. Jag fick i alla fall lon for modan snabbt - nagra dagars stenhart plugg den har veckan for att slutfora uppgifter som ska lamnas in de kommande tva veckorna kopte mig sjutton dagars ledighet. Sa efter att ha bott i bibliotekets learning garden nagra dagar kunde jag verkligen ga in i semester-mode och aka till flygplatsen.


Jag tog bussen fran flygplatsen nar jag forst kom till Hong Kong i januari, men den gangen hann jag inte uppfatta sa mycket eftersom jag mest sag till att halla koll pa var jag var for att inte missa min busshallsplats. Darfor var det skont den har gangen att bara sitta pa bussen och inte gora nagonting annat an att vaggas in i semesterlunk.

Forsta destinationen pa denna resa var Kuala Lumpur, dar jag nu befinner mig. Jag ar kanske inget jattestort fan av den har staden i allmanhet, men det har i alla fall varit sjukt roligt. Idag har vi varit  ute i stekande sol hela dagen for att se pa F1 Grand Prix och aven om det inte ar nagot jag skulle gora varje vecka sa var det bade sjukt kul och ratt sa surrealistiskt. Sa jattemycket mer har vi inte hunnit med har, men imorgon aker vi vidare till Thailand innan det ar dags for Kambodja och Vietnam. Livet som utbytesstudent ar ganska glassigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar