torsdag 29 mars 2012

SOOOOL

Jajamen, sommarvärmen och solen är här med bravur, riktigt härligt. Igår fick jag även träffa alla fina människor som jag inte sett sen innan springbreak igen, så nu är allt som det ska här i Pensacola. Vardagen är tillbaka, men rutinerna har förändrats drastiskt i och med vädret och jag har en känsla av att de resterande veckorna kommer att spenderas till stor del utomhus. Skönt! De har även äntligen öppnat poolen här på gården.

Det är ju inte jättelång tid kvar här i Pensacola för mig nu, bara ungefär fem veckor. Tiden har verkligen sprungit fram och det känns som det var igår vi landade här utan en aning om vad som väntade. Samtidigt är det som om jag alltid varit här - konstig känsla.

Nej, ville mest bara flika in och säga att allt är back to normal och att livet rullar på. Och att jag jobbar på inlägget om housing options. Om ni undrar något såhär direkt så får ni jättegärna höra av er så mailar jag :)

Ha det fint!

//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar