onsdag 28 mars 2012

HEJ IGEN


idag har jag återigen varit på Alto. dock var det mindre att göra idag så jag har mest pratat. det har varit ytterst trevligt!  
jag har även provat vin ifrån fermenteringskällaren tillsammans med Schalk (vinmakaren), gjort en mindre intervju med Monica som arbetar i altos vin-provar-rum, och träffat en man från Stellenzicht dit jag ska nästa vecka. jag har aldrig någonsin träffat en man som kunnat prata så fort och så länge som han. snart ska jag bege mig hemåt för lunch, eftermiddagens aktiviteter är ännu oklara.

jag ber om ursäkt för extremt dålig bilduppdatering. MEN sydafrika och internet går ju liksom inte alltid hand i hand. 

fridens,
JOHANNA 


Här är vi på vingårdens högsta punkt. Schalk (vinmakaren) står och pekar ut över sin vingård. 

Här är jag (höger) och Josefin. vi åker på flaket på Schalks pick-up, eller som han säger "bakkie".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar