onsdag 7 mars 2012

Strandhäng

Åh, vilket underbart ställe jag hamnat på, jag älskar verkligen Florida. För tredje dagen i rad har vi njutit av sol och värme, sommaren är på ingång med stormsteg. Efter min lektion idag fick jag sms av en vän som ville åka till stranden, och vem säger nej till det när solen strålar från klarblå himmel? Dessutom har vi inte varit där sedan i januari, så det var på tiden!





Nästa inlägg tänkte jag tillägna det här med boende, vad är bäst egentligen? På campus eller utanför? Vad kostar det? Vem eller vilka ska jag bo med? Undrar du något så hör av dig!

//Cecilia

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vi är två tjejer som pluggar på Karlstads Universitet och ska åka som utbytesstudenter till Florida, Pensacola hösten 12. Det vore jätte snällt om du vill göra ett inlägg om boende, vi är i valet och kvalet vad vi ska välja, och funderar just på dessa frågor du skrev.

    Jag märker att det är fler som skriver på denna blogg, så skulle du vilja maila mig när du uppdaterat bloggen? Om det inte är för mycket besvär :) (Sofie.wernerson@gmail.com)

    Studerar du på University Of West Florida?

    / Sofie och Karolina

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag är också en som undrar om boende och sånt!
    Jag åker också till UWF till hösten och har fått erbjudande från två tjejer att dela lägenhet med dom precis utanför campus. Samtidigt som man bor bekvämare och bättre utanför campus, känns det ändå som man kanske "borde" prova på att bo på campus? Den känns som en del av collegetiden och som något som är bra för att träffa nya vänner?

    Vad tycker du? Hur bor du nu? och hur trivs du med det boendet?
    Hur trivs du annars i Pensacola?
    Något extra positivt? något negativt?
    ska läsa bloggen, men du får gärna skicka till mig på fannystarzmann@hotmail.com

    /Fanny

    SvaraRadera