onsdag 17 augusti 2011

Det är dags..

..att även jag ger mig till känna. Sista bloggaren ut, men nu är jag här :) Det är alltså jag som är Emelie, som om 9 dygn sitter på ett tåg på väg mot Arlanda för vidare färd mot Istanbul och min slutliga destination Japan. Som jag längtar! Jag är rätt trött på det där med förberedelser just nu, tycker att tiden fram till avresa är för lång. Samtidigt vill jag ibland stanna tiden för att hinna krama om alla vänner en sista gång. Förväntningarna på de närmaste 4 månaderna är enormt stora. Ibland vill jag försöka trycka undan dem för att de inte ska bli för stora, för tänk om de inte uppfylls?! Men det är svårt, särskilt när man varit fadder för utbytesstudenter i Örebro och sett hur grymt roligt de har haft det. Så jag låter förväntningarna finnas där ändå, det blir ju vad man gör det till!

Bjuder på en bild av de där tråkiga förberedelserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar