måndag 5 november 2012

Halloween i USA

Efter över en vecka vågar jag nu påstå att Halloween här i USA är helt över. Jag fick vara med om tre olika Halloween-tillställningar, som var vädigt roliga!

Som ni säkert redan vet är amerikanarna extrema vad gäller utklädnad. Många är väldigt uppfinnelserika och nu har jag många idéer för kommande år. Tjejerna är dock väldigt väldigt lättklädda, vilket jag inte riktigt är bekväm med så jag försökte hitta alternativ hela tiden. Ber redan nu om ursäkt om någon tar illa upp (hehe)..

Halloween 1- Vi var olika blommor

We were at a "block party"
 

Alpha delta phi

Jag var en "swiss girl" eftersom alla tror jag är från Schweiz
 


Pebbles and bambam

Alla tjejer

Halloween nr3- jag hade bara två utklädnader så jag fick låna Mimmi
 

Felicia and Parker as cats


En rolig utklädnad- 50 chades of grey!

Hoppas ni hade en trevlig Halloween, jag vet att det är väldigt roligt i Örebro också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar