onsdag 10 oktober 2012

September

Eftersom jag bara hade med sig en väska hit fick jag med mig ytterst få kläder, på grund av att skor och lakan är sådant som tar plats..
Så när mina vänner ville åka och shoppa blev jag mer än glad, och väl inne i affärerna överväldigad. Vart skulle jag börja?

Vi åkte till Scottsdale Mall, vilket ligger ca 15-20 minuter norr om Tempe. Väldigt fina affärer! I Scottsdale finns även väldigt många roliga klubbar och restauranger, och många gånger fixar uteställen bussar som går mellan Tempe och Scottsdale för att få dit studenter.

En väska, två bikinis (de säger "swimsuit" här), flipflop (behövs!!), mjukis och bodyspray samt en träningstop från VS, örhängen, solglasögon och två toppar från Forever 21

Dagarna innan det blev väldigt mycket plugg..



Jag var med om en "haboob" här! Sandstorm. 
Väldigt häftigt och jag hade första parkett från mitt sovrum.
 

Jag vill aldrig åka hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar