onsdag 2 maj 2012

BERGKELDER=BERGSKÄLLARE

hej!
Den här veckan är jag på Bergkelder som ligger jättenära där jag bor. Vilket är väldigt skönt.
Bergkelder Fine Wine Shop heter också. De har en stor vinshop, ett vinmuseum plus en stor buteljerings- och etiketteringdel.Bergkelder får in massa vin från vingårdar runt omkring Stellenbosch och buteljerar det samt sätter på etikett. I måndags fick vi gå med på en guidad tur och sedan prova massor med vin. Det var mycket trevligt! I tisdag var det public holiday då det var "happy freedom day", så vi var lediga. Idag har vi, jag och min kompis Josefin suttit på Bergkelder med våra laptops och skrivit på ett PM om gästbemötande på vinprovarcenter. Det är alldeles perfekt att sitta i den miljön man skriver om!
Jag slänger in en bild på mig och Josefin nedan!

Ciao
/JOHANNA
Josefin och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar