torsdag 12 april 2012

Campushäng och slutspurt

Och alla lärare har såklart lagt alla uppgifter och presentationer samtidigt. Min OrgComm-grupp har en presentation om IKEA och dess planned development & change nästa vecka samtidigt som min MagWr-grupp ska presentera vår egna tidning. Utöver detta är det även en artikel á 1200 ord som ska författas innan maj tar vid. Jag har även finals i båda dessa ämnen.

Min Writing for PR-kurs blev helt plötsligt en online class eftersom vår lärare fick barn och de inte kunde hitta någon ersättare. Här har vi två uppgifter kvar att författa, en rad diskussionsfrågor att svara på samt en final kvar att göra.

Principles of MassComm är även den online, den enda kursen som fortgår som vanligt. Nu är det dock bara ett endaste litet quiz och en final kvar innan den är över.

Innan jag kom hit trodde jag att en final handlade om ett test innehållandes allt man lärt sig under hela terminen, men här på UWF är det mer en avslutande tenta på de sista kapitlen. Mycket skönt!

Avslutar med lite bilder från dagens soldyrkande på campus.
 


Ha det fint!
//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar